Rólam2018-11-27T15:10:46+00:00
Lukáts Andrea
Lukáts AndreaAz Adminisztrátor, Vezető virtuális asszisztens

“Ne azon gondolkodj, hogyan fogsz belehalni az előtted álló megpróbáltatásokba, hanem azon, hogyan fogsz belőlük élve kimászni.”

G. Ágnes

Született adminisztrátor vagyok 🙂 

Világ életemben szerettem a papír-ügyeket, már az iskolában is a mindenem volt a füzetvezetés, a kiemelés, a kihúzás, az átmásolás. Külkereskedelmi középiskolába jártam, ahol sok hasznos tantárgy mellett a leghasznosabbat is megtanultam: a vakon gépírást. Ennek azóta is nagy hasznát veszem. 🙂

Az egri Eszterházy Károly Főiskolán EU-kommunikációt tanultam.

Munkáim során mindig is az ügyintézés, az adminisztráció volt a fő vonal, kiegészítésként pénzügy, logisztika és egy kis marketing is szerepelt. Ma már saját virtuális asszisztens vállalkozásomban segítek ügyfeleimnek, leveszem az adminisztráció és más egyéb, időrabló feladatok okozta stresszt és időkiesést a vállukról, amiért nagyon hálásak. Így ők eredményesebben tudnak foglalkozni saját vállalkozásuk menedzselésével, marketingelésével.​ Önálló munkám során belekóstolhattam a promóciós feladatokba is, képeket szerkesztek, a közösségi médiában aktív szerepet töltök be, így kiélhetem kreatív oldalamat is. Legújabb szenvedélyem a honlap és webshop készítés, amit egyre nagyobb lelkesedéssel művelek és tanulok. 

Hiszem, hogy a kötelező dolgok az életben nem kell, hogy megnehezítsék mindennapjainkat, csak meg kell találnunk a megoldást és a velünk együttműködő embereket, akikkel egy egészt, egy jól és hatékonyan működő vállalkozást alkotunk.

Ha megkeresel a virtuális asszisztens szolgáltatásom iránti érdeklődéseddel, egy megbeszélést mindenképpen tartanunk kell. Ehhez nem feltétlenül kell, hogy személyesen találkozzunk, a munkát egy telefon vagy Skype beszélgetés után már el is kezdhetjük. Ha van már egy program, felület vagy bármilyen lista, amiben már elkezdtél adminisztrálni, fontos, hogy megismerhessem azt a rendszert, amivel dolgozol, ezért annak használatát, “műhely titkait” át kell adnod nekem. Én maximálisan alkalmazkodom Hozzád, hiszen a Te nyilvántartásod, a Te rendszered, Neked kell tudni majd kiigazodni rajta és hasznossá tenni a munkádban.

Az sem akadály, ha még csak most indulsz az online piacon vagy bármely területen, és nincs még kiforrott, kialakult rendszered, csak elméletben tudod, hogy mit, hogyan szeretnél. Én tudok Neked az induláshoz maximális hátteret biztosítani, van elég rutinom, tapasztalatom a virtuális asszisztens szakmában, hogy melyek az átlátható és hasznos listák, információk. Működés közben úgyis alakulni fog minden, a kezdeti tanácstalanság nem lehet Számodra akadály – velem 🙂

Ha tehát szükséged van egy profi, rugalmas és megbízható Virtuális Asszisztensre, Adminisztrátorra, akkor keress meg, és leveszem a terhet a válladról. Adminisztrációd, egyéb kiszervezendő feladataid teljes mértékben rám bízhatod, promócióidat megfelelő kreativitással, közvetlen kommunikációval és mutatós képekkel spékelem meg; követve a jóval előttünk járó nyugati, vagyis inkább amerikai trendeket.

Nem kell egyedül viselned a terheket…a munkamegosztás minden esetben produktivitást eredményez!

Nézd meg, mivel is foglalkozom pontosan

Érdekel a virtuális asszisztens szakma? Szeretnél te is belefogni, hogy végre azt csináld, amit szeretsz, méghozzá a saját szabályaid szerint? Vagy éppen van egy olyan ismerősöd, akit érdekelhet?

Rendeld meg A NAGY VA-BOOM – HOGYAN TEREMTS MAGADNAK ÁTLAGON FELÜLI EGZISZTENCIÁT AKTÍV VIRTUÁLIS  ASSZISZTENSKÉNT című ebookomat 20+ oldalas üzleti tervezővel!

A NAGY VA-BOOM - Hogyan teremts magadnak átlagon felüli egzisztenciát Aktív Virtuális Asszisztensként ebook ajándékkal

Megrendelem az ebookot!