Kedves Vállalkozók, Cégvezetők!

Szeretnék most pár fontos dologról írni nektek ebben a globálisan megváltozott koronavírusos helyzetben.
Az utóbbi hónapban a vírushelyzet fenekestül forgatta fel az életünket minden területen.
Akik eddig irodában dolgoztak, hirtelen most otthon találják magukat szinte elfolyó munkaidőben, a gyerekekkel tanulva, követve a folyton változó híreket, megkísérelve előre megtervezni és beszerezni a családi menüt, hiszen most mindenki hirtelen otthoni menzán lett.
Ez rendkívül megterhelő egy vállalkozó számára, akinek ráadásul a saját teendői is ott lebegnek a feje fölött. Nem könnyű helyzet, és még nem tudjuk, hogy hol a vége…

Szeretnélek téged biztosítani, hogy az Adminisztrátor csapata folyamatosan, ez idő alatt is folytatja tevékenységét.

Munkavégzésünk kizárólag online felületen történik, így nincs veszélyben a működésünk a karantén ideje alatt sem.
Miben tudunk neked most, itt és azonnal segíteni?
  • Megnövelt kapacitással állunk csatasorba érted, hogy levegyünk valamennyi terhet a válladról, átvegyünk tőled a vállalkozásod feladataiból. Mik lehetnek ezek? Néhány példa a most is meglévő feladatköreinkből:
    # adminisztráció (adatbázis-építés, táblázatok kezelése, vevőnyilvántartás vezetése, stb)
    # webshopfeltöltés (termékek, fotók, termékleírások, szállítási feltételek aktualizálása, stb)
    # weboldalra tartalomfeltöltés (blogcikkek, leírások feltöltése)
    # asszisztencia (online meetingek megszervezése, online felületek használatának betanítása, e-mail ügyfélszolgálat, stb)
    Bővebben a szolgáltatási palettánkról itt olvashatsz: https://azadminisztrator.hu/mit-is-csinalok/

 

  • Elszámolásunk percre pontosan történik. Nem alkalmazunk megkezdett óra/félóra elszámolási módot, ezzel is elősegítve a költséghatékony kiszervezést.

 

  • Kibővítettünk szolgáltatásainkat a vállalkozói szférán kívül a magánszférára is. Ez azt jelenti, hogy bármilyen online elintéznivalód merül fel a magánéletedben, amire már végképp nincs időd, mi készséggel átvesszük azt tőled. Ha erre van szükséged most, ebben is szívesen segítünk.

 

  • Nincs kötelezően megvásárolandó óraszám! Nálunk nem kell attól tartanod, hogy beragad a megváltott bérleted. A számla természetesen csak a ledolgozott percekre megy. Természetesen, ha az előrekalkulálásra szavazol, bérleteink továbbra is rendelkezésedre állnak.

 

  • Csapatunk tagjai mind magasan képzett szakemberek. Milyen területeken tudunk segíteni még neked?
    # szövegírás: megírjuk blogcikkeidet, facebook posztjaidat
    # weboldal, webshop készítés: ha szeretnél átállni online oktatásra, vagy épp eddig még nem volt weboldalad, megcsináljuk neked. Sőt, tartalmaidat fel is töltjük azonnal
    # logó-arculattervezés: ha szeretnél profi megjelenést, segítünk ebben neked
    Ismerj meg minket: https://azadminisztrator.hu/csapattagok/
Remélem, hogy a fentiekkel egy kis plusz támogatást és könnyebbséget tudunk nyújtani ebben a megterhelt időszkaban.
azadminisztrator-lukats-andrea-kiszervezes-hitvallas-csapatmunka
Vállalkozók, cégvezetők, vigyázzatok magatokra, maradjatok otthon, kollégáitokat küldjétek home office-ba, gondolkodjatok felelősséggel, mert a világnak a járvány után ránk, vállalkozókra lesz a legnagyobb szüksége, hogy a gazdaság motorját újra beindítsuk, munkahelyeket teremtsünk!
Szeretettel és felelősséggel állunk rendelkezésedre, írj, hívj bátran, találunk megoldást az időhiányra:

Ne feledd: nem kell egyedül viselned a terheket…a munkamegosztás minden esetben produktivitást eredményez!

Eredményes munkát kívánok neked – legyen ez az időszakod is produktív!

+36 20 5839751
Lukáts Andrea
Delegálási szakértő, vezető virtuális asszisztens
Az Adminisztrátor Virtuális Asszisztencia