Ez a cikksorozat olyan vállalkozókról szól, akik már megtették az első lépéseket, vagy akár már évek óta kiszervezik az időrabló feladataikat a vállalkozásukból. Történeteik a kezdetektől a mai napig szólnak, elmesélik, hogy ki, hogyan kezdte el a kiszervezést, és milyen feladatokat adnak át egy vagy több virtuális asszisztensnek.

Ötödik interjúm Molnár Szabolccsal készült, aki a katasleszek,hu online tanfolyamaival rendkívül nagy segítséget nyújt az induló egyéni vállalkozóknak. Tanfolyamai és cikkei hasznos és mindig naprakész információkkal szolgálnak a kata adózás útvesztőiben. 

Mivel foglalkozol?

Molnár Szabolcs:  2017 augusztusában indítottuk útjára a katasleszek.hu oldalunkat, ahol átfogó online képzéseket nyújtunk KATA adózó egyéni vállalkozók számára. Tanfolyamainkat a kezdéstől számított alig pár hónap alatt több mint 200-an végezték el (azóta ez a szám meghaladja az 500-at), ezáltal az egyik legnépszerűbb KATA adózással kapcsolatos képzés lett Magyarországon.

Miért fordultál virtuális asszisztenshez?

M.Sz.: Az oldalunkon rendszeresen jelentetünk meg szakmai cikkeket. Ezeket vagy én, vagy a könyvelőnk írja meg témától függően. Mivel itt komoly szakmai cikkekről van szó, ezért kiemelten fontos volt, hogy jó minőségben jelenjenek meg a cikkek, megfelelően korrektúrázva, publikálás előtt átellenőrizve. Számomra ez nagy stresszforrás volt, mert egy rossz megfogalmazás, vagy elírás esetleg helyesírási hiba hiteltelenné tehette az egész cikket. Itt merült fel először, hogy keresnem kell egy embert, aki ezt a feladatot megfelelően el tudja végezni. Ekkor ajánlották Andreát nekem. Kis megbeszélés után az együttműködés folyamatosan és zökkenőmentesen zajlik.

Miben tud neked segíteni a virtuális asszisztens?

M.Sz.:Nekem két dologban nyújt nagy segítséget: korrektúrázásban, ami miatt lényegesen nagyobb magabiztossággal írom a cikkeket, valamint a facebook oldalunk menedzselésében, ahol folyamatosan odafigyel, hogy mindig legyen hasznos tartalom, a lassan 5000 fős Facebook közösségünknek. Megnyugtató érzés, hogy mindig van valaki aki átnézi, ellenőrzi a megjelenő cikkeket, vagy a kimenő hírleveleket.

Vállalkozóként megéri neked kiadni ezeket a feladatokat?

M.Sz.:Nagyon is igen, főleg ha olyan megbízható partner, mint Andrea. Mindig elérhető, ha szükségem van rá, gyorsan reagál az üzeneteimre. Azáltal, hogy ezeket a feladatokat delegálni tudtam neki, sok időt és energiát szabadított fel nekem, amit a vállalkozás más részeiben tudok hasznosítani.

Mit javasolsz annak, aki még hezitál, hogy kiadja-e a munkát egy virtuális asszisztensnek?

M.Sz.: Ha hezitál, akkor vegye fel a kapcsolatot Andreával, dolgozzanak együtt egy hónapig, nézzék meg, milyen az együttműködés. Számomra nagy segítség volt már a legelső héttől, ami hosszú távon nagyon kézzelfogható, számszerűsíthető eredményeket hozott a katasleszek.hu kapcsán.

 

Ha szeretnél többet megtudni Molnár Szabolcsról, valamint a vállalkozásáról, illetve, ha szeretnél érthető és világos segítséget kapni a katás egyéni vállalkozásod elindításához, látogass el az alábbi oldalakra:

katasleszek.hu – Kata adózás egyéni vállalkozóknak

Facebook oldala: Katásleszek

Legyen ma is produktív a napod!

Szeretettel,

Andrea – Az Adminisztrátor