Sokan vannak olyan szolgáltatók, vállalkozók, akik rejtélyes módon vannak jelen a piacon. Mire gondolok?

  1. Nem írnak magukról semmi konkrétat a weboldalukon.
  2. Nem találsz róluk sehol fotót, nem tudod, hogy kivel fogsz együtt dolgozni.
  3. Nincs ár a honlapjukon, csak egy kapcsolatfelvételi űrlap, tehát nem tudsz előre kalkulálni, mérlegelni.
  4. Nincsenek róluk kitéve vevővélemények, referenciák, amik azt mutatják, hogy aktív a szakmájában, és ért ahhoz, amit csinál.

Sokszor futok olyan elméletekbe, hogy mindezt azért csinálja az adott vállalkozó, hogy ne tudja a konkurencia lemásolni az üzleti modelljét, hogy mennyiért dolgozik, vagy egyszerűen nincs is üzleti modellje, koncepciója az árra vonatkozóan, ezért mindenkit egyénileg bírál el, felmérve az érdeklődőt (anyagi helyzet, szimpátia, saját aktuális anyagi helyzete alapján), ami bizony:

  • követhetetlen
  • hiteltelen
  • és egyáltalán nem korrekt

üzleti hozzáállás a vevőkkel szemben – véleményem szerint.

Mi történik, ha megkeresel?

Én mindenesetre nem értek egyet a fenti koncepcióval, ezért is találsz meg rólam minden információt a weboldalamon és a közösségi média felületeimen.

Alapvetően őszinte típus vagyok, nem szeretem a ködösítést és a kételyek fenntartását sem a magánéletben, sem az üzleti életben. Ezért is írom le, hogy pontosan mi fog történni, ha érdeklődsz a virtuális asszisztens szolgáltatásom iránt.

1. Érdeklődés

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésedet a virtuális asszisztens szolgáltatásom iránt, nyugodtan nézz körbe a weboldalamon, olvasd el a blogcikkeimet, fusd át a Rólam menüpontot, valamint találsz még árakat is nálam, amiket csomagba szedtem a könnyebb beazonosíthatóság és kalkuláció elősegítésére. Ezekbe természetesen kedvezményt is beépítettem, amik mindenkire ugyanúgy vonatkoznak.

2. Megkeresés

Írsz nekem egy pár soros e-mailt vagy üzenetet a Facebook oldalamon, de akár fel is hívhatsz telefonon, amiben elmondod nekem, hogy nagyjából mi az elképzelésed, mit szeretnél kiszervezni a feladataid közül. Ha ezt még nem tudod pontosan, csak azt érzed, hogy egyedül már nem bírsz mindent megcsinálni, ez ne tántorítson el, nyugodtan írj nekem, meg fogjuk találni együtt a megoldást.

3. Megbeszélés

Ha megkeresel, egy megbeszélést mindenképpen tartanunk kell. Ehhez nem feltétlenül kell, hogy személyesen találkozzunk, a munkát egy telefon vagy Skype beszélgetés után már el is kezdhetjük. Ha van már egy program, felület vagy bármilyen lista, amiben dolgozol, vagy már elkezdtél adminisztrálni, fontos, hogy megismerhessem azt a rendszert.

4. Szerződés

Minden együttműködés kizárólag szerződéssel, számlával, abszolút szabályos keretek között zajlik az Adminisztrátornál. Tehát, ha elfogadtad az árajánlatomat, és megbeszéltük a részleteket, aláírjuk a szerződést. Ezután állunk neki a munkának, akár azonnal is.

5. Együttműködés

Együttműködésünk a folyamatos kapcsolattartáson alapszik, nem dolgozunk információk átadása nélkül (ez mindkét fél részéről fontos), ha nem világos valami, kérdezünk, válaszolunk, egyeztetünk, és ha kell, újratervezünk. A lényeg, hogy nem egyoldalú a közös munkánk, sem a Te részedről, sem a mi részünkről.

6. Szabadság

Fel fogsz lélegezni. Ezt garantálom! Egyrészt felszabadul egy csomó energiád, időd az újításokra, a fejlesztésekre, új termékek, szolgáltatások kidolgozására, másrészt nyersz szabadságot, nyugalmat és pénzt magadra, a családodra, a hobbidra vagy akár a vállalkozásod marketingelésére, vevőszerzésre.

Infografika

Hogy jobban szemléltessem a folyamatot, készítettem egy infografikát, melyben  lépésről lépésre bemutatom az érdeklődési folyamatot. (Ilyet neked is bármikor el tudok készíteni – egy kis referencia a képszerkesztési munkáimból 😉  )

Érdeklődsz a virtuális asszisztens szolgáltatásom iránt? Bemutatom, mi fog történni, miután megkeresel

Ne feledd:

Nem kell egyedül viselned a terheket…a munkamegosztás minden esetben produktivitást eredményez!

Legyen ma is produktív a napod!

Szeretettel

Andrea – Az Adminisztrátor